OVDJE MOŽETE PRONAĆI ODGOVORE NA NEKA OD NAJČEŠĆIH PITANJA KOJA NAM POSTAVLJAJU PRIVREDNICI
Vi nama prvo pošaljete originalni STL proizvođaća (po mogućnosti na engleskom jeziku!) i službeni zahtijev za izradom STL-a (narudžbenica). Zatim mi izradimo STL i pošaljemo ga na pregled u Hrvatski zavod za toksikologiju i antidoping. Nakon pregleda STL biva u upisan u registar., a vama HZTA pošalje račun za svoje usluge.
Ako pogledate na naslovnoj stranici pod NAŠA PONUDA, vidjeti ćete da imamo tri različita paketa.
Javite nam se da vidimo koliko STL-ova imate i koji je najdulji vremenski rok izrade.
Online prijavnicu za tečaj za rad s opasnim tvarima možete ispuniti ovdje i poslati je u Hrvatski Zavod za toksikologiju i antidoping
To ovisi o nekoliko faktora:
- Koliko STL-ova imate za izraditi.
- Koliko su u međuvremenu djelatnici Hrvatskog zavoda za toskikologiju i antidoping zaprimili STL-ova, a da su ostali neriješeni.
- Ponekad se čeka dulje na pregled u HZTA, jer ima zaista puno neriješenog posla od prije. To se događa kada velik broj STL-ova stigne na pregled, kada je ljudstvo na godišnjim odmorima ili je odsutno radi bolesti/predavanja/održavanja radionica/tečajeva.
- Dali smo mi zatrpani poslom u trenutku kada se Vi javite s narudžbom ili upravo završavamo tekuće poslove.
Na samom početku bi nam trebalo od Vas slijedeće:
- Plan protupožarnih mjera na objektu ili PLAN PROTUPOŽARNE VJEŽBE
- Tlocrt klorne stanice i/ili skladišta ili npr. tlocrt čitavog kompleksa s posebno označenim skladištem/klornom stanicom.
- Brojevi telefona odgovornih osoba
- Podaci o moguće ugrađenom telemetrijskom sustavu za stalni nadzor objekata
- Popis osobne zaštitne opreme.
- Ruža vjetrova (podaci se zatraže pismenim putem od DHMZ i na njih se neko vrijeme mora čekati)
Potreba za ostalim podacima pojavljuje se u pravilu u toku same izrade, jer neke stvari na samom početku ne možemo znati dali će nam trebati ili ne.
CLP je Uredba (EZ-a) broj 1272/2008 Europskog parlamenta i Vijeća od 16. prosinca 2008. godine i odnosi se na razvrstavanje, označivanje i pakiranje tvari i smjesa i njome se izmjenjuju, dopunjuju i djelomično ukidaju Direktive 67/548/EEZ i 1999/45/EZ te izmjenjuje i dopunjuje Uredba REACH (EZ-a) broj 1907/2006.
Prilagođeni tekstovi objavljeni su u prilozima na ovoj stranici: www.hzt.hr/helpdesk/helpdesk-za-clp.html i www.hzt.hr/helpdesk .
Mogu se naći i na internetskoj stranici Ministarstva zdravlja
Na stranici HZTA možete pronaći dosta toga o biocidima počevši od Zakona o provedbi uredbe o biocidima (NN 39/2013)
Konsolidirane Uredbe o biocidima od 528/2012 do 334/2014, Pravilnika o popisu postojećih aktivnih tvari dopuštenih u biocidnim pripravcima (NN 5/14), zatim Provedbenih i delegiranih uredbi (npr.Provedbena Uredba 354/2013) te Provedbenih Uredbi kojima se definiraju novodopuštene aktivne tvari.
Pratite samo ovu poveznicu: http://213.147.97.252/ano/defano.aspx
Sve potrebne informacije kako pristupiti registru naći ćete na stranicama Hrvatskog zavoda za toksikologiju i antidoping.
Svi oni koji žele proizvoditi, koristiti ili stavljati kemikalije na tržište (uvoz, unos, kupnja i prodaja kemikalije na malo i na veliko, te obavljanje posredovanja) moraju ispuniti nekakve UVJETE koji se prilično razlikuju u odnosu na to koliko je neka kemikalija opasna ili u kojim količinama se koristi pri obavljanju poslova.
Minimalno je slijedeće:
a. Osigurati prostorije za rad i spremnike kemikalija koji zadovoljavaju propisane uvjete
b. Propisana sredstva za osobnu zaštitu djelatnika, prvu pomoć i dekontaminaciju
c. Odgovarajuću dokumentacija procjene rizika za djelatnike i građane te uvjete za sprječavanje nesreća, njihovo obuzdavanje i uklanjanje posljedica
d. Kompletnu dokumentaciju opasnih kemikalija provjerenu od strane HZTA i uvedenu u državni Registar opasnih kemikalija
e. Djelatnike s propisanom osnovnom edukacijom, završenim odgovarajućim tečajem u HZTA te dokazom da održavaju redovite vježbe za nesreće s kemikalijama
f. Dokaz o ispunjavanju očevidnika opasnih kemikalija te o slanju godišnjih izvješća u HZTA
g. Rješenje odgovarajućeg tijela državne vlasti za rad s opasnim kemikalijama
(Ove informacije skinute su sa stranica Hrvatskog zavoda za toskikologiju i antidoping)
Piktogram opasnosti slika je na oznaci koja uključuje simbol upozorenja i određenu boju radi pružanja podataka o štetnosti po zdravlje ili okoliš koja proizlazi od određene tvari ili određenog pripravka.Novi piktogrami u obliku su crvenog dijamanta s bijelom pozadinom i zamijenili su stare narančaste kvadratne simbole koji su primjenjivani prema starom zakonodavstvu. Od 1. prosinca 2010. neke tvari i pripravci već su označivani u skladu s novim zakonodavstvom, ali stari piktogrami mogu se koristiti na tržištu do 1. lipnja 2017.
PRAVILNIK O SKLADIŠTENJU OPASNIH KEMIKALIJA KOJE DJELUJU U OBLIKU PLINA